Menu

Lõõgastuskeskuse hea tava

Broneeri
Menu

Hea külaline!

Soovime, et kõik lõõgastuskeskuse külastajad tunneksid end meie juures oodatuna ning mugavalt.

Alljärgnevalt leiad vastused mõnele enam levinud küsimusele ning lõõgastuskeskuse külastaja hea tava.

Kui sa ei ole milleski kindel, pea julgelt nõu meie spaateenindajaga.

  • Hoolitsusi saate broneerida kodulehelt, telefoni või e-maili teel ning kohapeal spaa vastuvõtus II korrusel.
  • Palun saabuge broneeritud hoolitsusele 5-10min varem, et jõuaksite end häälestada eelseisvaks lõõgastuseks.
  • Enne hoolitsust palume täita kliendi anamneesi, et veenduda võimalike vastunäidustuste puudumises. Kui kahtlete, pidage nõu meie spaateenindajatega.
  • Kui Te olete hotelli külaline, võite soovi korral lõõgastuskeskusesse saabuda hommikumantlis.
  • Tasumine toimub enne hoolitsust spaa vastuvõtus.
  • Spaateenindaja tutvustab hoolitsuse käigus kasutatavaid tooteid ning soovitab kaasamüügitooteid koduhoolduseks.
  • Hoolitsuse käigus andke julgelt teenindajale teada, kas Teil on mugav, külm/kuum, massaažitugevus piisav jne.
  • Hilinedes ei saa me garanteerida Teie hoolitsuse kestvust maksimaalses mahus. Seetõttu palume Teil esimesel võimalusel meie administraatorit sellest teavitada. Palun pidage meeles, et hilinemisel, Teie hoolitsus hilinetud aja võrra lüheneb.
  • Hilinedes üle poole hoolitsuse kestvusest, tühistame broneeringu automaatselt.
  • Kui soovite oma broneeringut tühistada või muuta, palun teavitage meid sellest minimaalselt 1 päev ette.
  • Lõõgastuskeskus on rahu ja vaikuse koht. Palume mobiiltelefonid lülitada hääletule režiimile ning rääkida vaiksemal häälel.
  • Spaas ja lõõgastuskeskuses joobes inimesi ei teenindata. Spaateenindajal/-administraatoril on õigus broneeritud hoolitsus tühistada.
  • Teie arvamus on meile väga oluline! Oleme väga tänulikud kui annate oma spaakogemusest tagasiside. See annab meile väärtuslikku infot, kuidas oma teenust arendada ning külastaja ootustele vastata.

Soovime nauditavat lõõgastuskeskuse külastust!